29 August 2012

"maafkan diriku ini"

Yaa ALLAH....ampun kan hamba mu nie... jika ada buat salah dengan sengaja atau tidak sengaja...hambamu nie tidak pernah lari dari membuat kesilapan....maaf kan hamba mu nie yaa allah...
Pada mulanye emak abah izinkan utk aku pergi ke sesuatu tempat **** ini. Aku pun beli la tiket bas utk ke sana. Hati gembira sangat..alhamdulilah...emak abah izinkan... Tp gembira bertukar menjadi sedih plk...setelah aku telifon emak abah "emak abah, diq dh beli dah tiket utk ke **** pagi jumaat diq g yea" emak pun berkata "diq, xpyh la g ea" Yaa allah perasaan aku yg gembira telah bertukar menjadi sedih..kuatkan hamba mu nie..... "lembutkan hati emak" Tiket bas dah beli...hati berbelah bagi...keliru sangat skg nie.... yaa allah..kau memberikan aku pertunjuk utk mendapat kebenaran... Setiap kali selepas solat subuh,zohor,asar,mangrib,isyak dan nak tido..aku telifon emak...memujuk hati emak utk izinkan utk aku pergi ke tempat itu..tapi emak tetap xbagi jugak...harapan aku punah utk ke tempat itu... tapi aku xsalah kan emak mungkin emak xizinkan aku pergi ke tempat itu ade sebab tersendirinya...Aku pujuk hati aku sendiri utk terima hakikat yg emak xizinkan aku pergi ke tempat itu... "abah...diq nak g.." abah berkata "abah  izinkan diq g tp emak xizinkan utk diq g...abah xblh buat ape2 diq"....pujuk laa emak.."emak klo die kata hitam...hitam la....klo putih...putih la..diq fhm kan"  Aku terima kata abah dgn hati yg terbuka tp masa yg same aku xhenti memujuk hati emak...izinkan aku pergi ke tempat itu......awk minta maaf yea sbb xdpt dtg ke umh awk...emak xizinkan saya utk pergi....saya harap awak faham..:( mintak maaf byk2 yea awk....sampaikan salam sayang saya pada keluarga awak...sampaikan maaf saya dgn keluarga awak kerana saya tidak dpt dtg ke umh awk...sedih sangat xdpt dtg...insyallah saya akan dtg di lain hari dan waktu... KANAN emak abah...KIRI awak dan keluarga awak.. Saya keliru....Ya allah tolong laa hamba mu nie.... Jika aku pergi jugak..takut dlm perjalanan belaku ape2 sbb tanpa restu emak...Klo saya xpergi takut awak dan keluarga awak tersinggung hati dgn saya....Lagipun awak dh xlama dah...tingal berape hari saja di malaysia sebelum awak terbang ke uk....saya ingin sangat bersama awak di saat2 akhir awak di malaysia nie...:( Tapi saya xmampu membuatnye....awak faham kan...keadaan saya skg nie...saya keliru sgt awk...tp saya xhenti berdoa...supaya emak izinkan saya pergi ke rumah awak..masih belum terlambat utk emak berubah fikiran utk saya....mudah2an emak izinkan...:( Maafkan saya...awak.... kalau saya tidak dapat mengikut kehendak awak...tp percaya laa....saya tetap saya pada awak....Xpernah b'ubah hati nie....:(

"Ya allah kuatkan hamba mu nie"
*Ampunkan saya...awak*


No comments:

Post a Comment