01 May 2012

...APRiL SuDaH BeRAkHiR...

...APRIL...1Hb tO 30Hb...

Kedatangan APRIL 2012...memberi harapan dan semangat untuk diriku lebih maju kehadapan lagi kerana bulan APRIL banyak mengajar diriku tentang erti kehidupan..tentang sayang,cinta...macam-macam laa lagi...Terima Kasih pada seseorang "DEAR"  yang banyak mengajar diriku ini....harap ALLAH S.W.T yang dapat membalasnye...
AWAL bulan APRIL rase bahagia sangat-sangat sebab saya bagi dia "DEAR" sesuatu walaupun Xseberape tapi ikhlas dari hati yang suci...buat sendiri taw...tapi xtahu la sedap ke x...kalau xsedap minta maaf "DEAR" yea... Teringat saat manis kita bersama..comel sangat-sangat taw...^_^


PERTENGAHAN bulan APRIL perkara buruk belaku benda yang xdisangka akan belaku sedih sangat ade orang marah saya tapi saya tahu dia marah sebab dia risau dan sayang saya...kalau dia xrisau xsayang saya itu tanda dia memang Xsayang laa...walaupun ape yang belaku saya terima sebab "abah cakap ape yg belaku ade hikmaknye....
AKHIR bulan APRIL dapat berita yang dia "DEAR" akan terbang tinggi....bersyukur sangat-sangat sebab hajat die "DEAR" akhirnye dimakbulkan oleh ALLAH S.W.T... Tapi dalam masa yang same rasa sedih, gembira bercampur lepas nie xade orang yang merajok,marah-marah,bergurau senda lagi dah...semua hanya tinggal kenangan je...Walaupun jauh dimata janji dekat dihati...harap-harap macam itu laa... Tp dia "DEAR" cakap dia pergi Xlama lega rase hati....hehhehe...
Saya sentiasa doakan dia "DEAR" mudah-mudahan ape yang dihajatkan akan dapat...insyallah.....



...AWAK SENTIASA ADE DALAM HATI SAYA...

No comments:

Post a Comment