20 May 2012

...SaYa RiNDu AwAk...

...RiNDu AwAk...
Saya rindu awak....rindu sangat2 taw....rindu nak bergurau senda dengan awak...rindu dengan senyuman manis awak....muka yang selalu buat comel...rindu sangat....bila kite akan jumpa lagi eak awak.....harap2 ade mase kite jumpa lagi....semua hanya tinggal kenangan untuk kite bersama....Kenapa ade RINDU...??? Kenapa ade SAYANG....??? Adoi rindu yang amat nie...hahhahahaaTapi awak rindu saya x eak....hahhahaa...(Minah perasan dalam hati) Mungkin kot...hahhahaa Jangan lebih nanti ade orang marah...hahhahaa...Asyik marah je...xreti penat ke nak marah....puaskan hati untuk marah saya yea...nanti dah xdapat marah saya lagi...(padam muka ~__~) Rindu nak cubit2 awak laa...hahhaaa.. Rindu dengan bau awak.....hhaaaahha (sengal) Rindu nak berbual panjang dengan awak..Saya sayang awak sangat2 taw...rindu sangat dengan awak....RINDU mlm 14MEi2012....hahahahaa...Kenangan untuk kita (sambil muka comel) ^__^....

SAYA SAYANG AWAK

No comments:

Post a Comment