06 May 2012

SELALU DISISI.....TERIMA KASIH...

Terima Kasih....Awak selau ade disisi saya....bila saya sedih...susah...gembira..Awak tidak pernah jemu dengan saya malah sentiasa ade disisi saya....sentiasa ambik berat tentang saya...risau tentang diri saya..kemana saya pergi semua kamu tahu...antara kita tiada rahsia...Terima Kasih....
Bila saya dalam kesusahan awak datang menolog saya walaupun susah nak menolong saya tapi awak tetap usaha menolong dengan pelbagai cara...Terima Kasih....
Bila saya sedih awak hadir menghiburkan dengan lawak-lawak bodoh awak membuatkan saya tersenyum lebar sampai telinga..Sudi mendengar luahan dari hati kecik saya nie....Awak memberi semangat pada supaya jangan cepat putus asa...sabar bayak-banyak semua nie dugaan dari ALLAH S.W.T... Awak pandai pujuk saya ambik hati saya bila saya sedang sedih...Terima Kasih...
Bila saya gembira awak sentiasa ade disisi saya, awak memberi sinar pada dlm hidup saya..Terima Kasih...
Awak tidak pernah jemu dengan saya malah awak sentiasa disisi saya...Terima Kasih...
Awak banyak mengajar saya tentang kehidupan...Terima Kasih....
Awak sentisa membuat saya tersenyum...Terima Kasih....
Awak terlalu baik...saya segan,malu dgn awak....banyak saya susahkan awak..harap ALLAH S.W.T yang dapat membalasnye....
Terima Kasih sebab sudi terima saya dalam hidup awak...walaupun saya banyak susahkan awak...dan selalu buat awak marah...saya suka bila awak marah saya sebab saya tahu awak marah sebab awak sayangkan saya...cintakan saya...Terima Kasih...
Terima Kasih sebab sudi memberi kasih sayang awak pada saya...melayan kerenah saya yang macam budak-budak kecik yang manja...Terima Kasih...
Bila awak tiada lagi dengan siapa saya mahu mengadu nasib???
Bila saya dalam kesusahan siapa yang akan tolong saya,bila tiada awak nanti??
Bila saya sedih siapa yang mahu pujuk saya??
Siapa yang akan mendengar luahan hati kecik saya nie lagi nanti???
Walaupun awak tiada nanti...saya sentiasa akan doakan awak selalu...Insyallah saya disini tidak ade ape-ape yang akan belaku....Awak jangan risau yea....Saya akan tunggu awak...pengang pada janji....
Terima Kasih banyak-banyak....saya sayang awak....

...TERIMA KASIH AWAK...

No comments:

Post a Comment