18 May 2012

...jLn-jLn...^__^

TERIMA KASIH SUDI BERSAMA DENGAN SAYA....

11 MEi 2012 (JuMaAt)
Terima kasih sebab sudi datang rumah emak abah saya....walaupun jauh awak sanggup datang...
Penat awak memandu dari jauh kan...sampai je dirumah emak abah saya...awak duduk berbual-bual dengan emak abah saya...saya sibuk di dapur sedang siapkan makan tengah hari untak awak dan emak abah....makanan pun sudah siap untuk dimakan...makan tengah hari bersama...tapi maaf kalau masakan tidak sedap...masak biasa jer....hehhehe...
Malam....awak..saya...emak...abah....keluar pergi bandar kluang..jalan2 cari makan...hehehhe
Makan malam di Nasi Lemak World....Terasa Romentik sangat masa itu...hheeheehee..


...DALAM HATI ADE KAMU...

12 MEi 2012 (SaBTu)
Terima kasih sudi bawa saya jalan-jalan....sayang awak....hehhehee
Jalan pergi Kluang+Segamat+ Gunung Ledang-Tangkak... Dalam perjalan mase itu banyak benda saya belajar dari awak...terima kasih awak....saya ingat kata-kata awak...saya janji dengan awak...
Pergi Tangkak cari baju pasang untuk hari raye...walaupun lama lagi raye tapi dah beli dah...hahahah..
Teima kasih awak sebab tolongkan bayarkan....dalam mase sibuk mencari baju untuk raye....dapat satu panggilan dari emak awak...."emak cakap abah sakit" suka bertukar menjadi sedih ketika itu...lepas membeli-belah terus balik kluang rumah emah abah saya....saya minta izin dari emak abah saya "abah emak..adiq nak pergi pahang boleh x...nak melawat abah nasir sakit" emak abah cakap boleh...erm xcakap banyak terus kemas baju....Mlm itu jugak gerak kol11mlm dari kluang ke chenor sampai dalam kol3.30pagi. Alhamdulilah sampai dengan selamat.... Sampai je terus pergi ke hospital...alhamdulilah abah xade pe2...tapi darah tinggi..kencing manis semua tinggi....kaki abah merah+bengkak sangat....sedih sangat tapi kuatkan supaya xnagis depan abah emak awak taw....hehehhee

13 MEi 2012 (AHAD)
Terima kasih sudi bawa saya pergi pekan sahari...kali kedua saya datang...erm gembira sangat ketika itu rase semua nak beli sebab murah...banyak kuih muih yang pelik2...makan rase sedap sangat..saya nak pergi lagi...boleh awak bawa saya lagi x...???hehehhehehe...Pergi cari tiket bas nak balik johor tapi dah habis pulak....tido lg 1malam dirumah awak.....hheheheee....Tengah hari waktu melawat...Semua diq-beradiq awak kumpul tengok abah...saya tengok abah masa itu macam xsakit...muka die gembira sangat...mungkin abah gembira sebab anak-anak die ade depan mata bila die sakit kan awak...saya doakan abah awak cepat sembuh..mudah2an xade pe2 yang belaku.....Sedara-mara awak mula datang melawat abah awak..saya jadi malu pulak mase itu....maaf sebab buat muka mase itu taw....heheheh...malu laa.....
Malam terakhir saya tido rumah emak abah awak....saya masak kat rumah emak abah awak...maaf kalau xsedap..hehhehe....mase nak masak itu..kelam kabut taw awak....sebab xtahu dimana geram,rencah macam2 la...sebab itu bukan rumah saya...xtahu mana emak awak simpan...tapi akhirnye saya siap masak juga malam itu...ehhehehee....Malam itu bahagia sangat dengan keluarga awak...dengan abang ngah,kak ngah,kak long,abang long,ecah dan diq mie....malam itu tido lewat sebab tolong jahitkan baju awak kan..hehehhe...maaf kalau saya jahit xkemas atau xcantik taw...hehehee

14 MEi 2012 (iSNiN)
Sedih sangat masa nak balik johor....sebab nak tinggalkan awak...abah yang sedang sakit...ape2 pon saya doakan untuk abah semoga cepat sembuh....senyuman manis abah sentiasa saya terbayang-bayang...
Hati sedih sangat bila nak balik johor...naik bas tengok awak kat bawah..aduh lagi sedih sangat....saya tahu awak pun sedih jugak kan tengok saya balik johor naik bas..sebab awak risau keselamatan saya...tapi saya sampai johor dengan selamat...walaupun macam-macam yang belaku mase itu....
Terima kasih sebab layan kerenah saya nie yang macam budak-budak cikit...hehhehee
Saya sayang awak dan keluarga awak....saya harap awak pun macam itu jugak yea....


 I LOVE U








No comments:

Post a Comment