31 July 2012

AKU TERIMA DUGAAN NIE YA ALLAH...

Ya allah jika nie balasan utk ku...aku terima....mudah2an dosa2 kecil aku diampun kan...amin... Aku terima segala dugaan nie ya allah...aku redha dgn hati yg terbuka....:))

Aduh sakitnye......xthn sgt...:(( Kuning pekat ia keluar...rase sakit sangat bila dikeluarkan... Nie dh 3kali aku kena mcm nie tp nie paling teruk...terasa sakit sgt....Ssh nk grk...tp aku kuatkan jgk...aku lawan.....supaya kwn2 dan org tersayang aku xnampak aku sakit...biar aku je yg rase biar aku je tahu...sakit sgt....:(( Kali nie aku xthn skt sgt.....aku g klinik dlm kol3pagi tp klinik suruh aku g hospital....aku rase takut sgt...aku nekat g s'org diri ke hospital...bukan pe takut kena tahan....xnk sshkan org....biar aku je yg ssh... Tp alhamdulilah aku xde pe2...terima kasih ya allah...:))

*aku xtahu nk ngadu dgn sape....aku sakit xde sape yh tahu selain aku sendiri..bkn aku xnk bgthu tp aku xnk sshkan org lain..aku byk sshkn orh...tp alhamdulilah aku xde ape2...semuanye ok....aku nk ngadu dgn "si dia" tp dia ckp ngadu la dgn allah lebih baik...jd aku xjadi bgthu "si dia" Xpelah biar aku s'org je yg tahu...lgpn aku yg rase sakit....biar aku yg tangung sendiri...kn diam lebih baik dr kata2 kan.....jadi aku diam je.....hanya berdoa dgn berserah saja..mudah2an xade ape2 yg teruk pada aku...* TERASA SAKIT SANGAT.....hanya allah je tahu bertapa sakitnye aku.....:((


SAYANG HINGA KE AKHIR HAYAT

No comments:

Post a Comment