04 July 2012

...R!NDU...


“Perkara paling sweet ialah ketika dua orang saling rindu, namun tidak berkomunikasi, tetapi keduanya saling mendoakan di dalam sujudnya masing-masing.” ♥ :)

RINDUnye pada awak....mungkin skg kita jauh tapi insyallah sesuatu nanti kita akan bersatu... Saya rindu nak dengar suara awak....nak bergurau-senda dgn awak...nak salam cium tangan awak..rindu sangat dgn awak....saya tahu awak pon rindu pada saya jugak kan....^__^
Harap kita akan berjumpa lagi tapi xtahu bila.....saya hanya mampu berdoa utk hubungan kita akan berkekalan selamanye....setiap saat saya xpernah lupakan awak....walaupun kita jauh dimata tapi dekat dihati....saya sayang awak.......^_^
Bila awak jauh...mcm2 belaku pada saya....saya hadapi dgn penuh kesabaran...Saya hanya mampu berdoa agar saya kuat utk hadapi segalanye.....saya takut kehilangan awak....Awak dah mencuri hati saya...awak jaga baik2 yea.....mcmne saya jaga awak....Dugaan sentiasa datang utk diuji saya dan awak....same2 kita tempoh dugaan ini bersama.....percaya la..sesuatu hari nanti kita akan disatukan....insyallah....
KEHIDUPAN ini adalah SATU NIKMAT bagi yang tahu menghargai dan menyedari...begitu juga dengan CINTA...menjadi sangat indah kalau kite tahu menghargai nye...Andai cinta itu indah pada awal nye sahaja, anggaplah itu salah satu warna-warni dalam kehidupan kite... hadapi segale nye dengan SENYUMAN yea...^___^...

Kelmarin adalah kenangan..
Hari ini adalah kenyataan..
Esok adalah impian..
Entah kenangan itu manis atau pahit,
Impian untuk esok, pasti ada untuk kita...





No comments:

Post a Comment