21 July 2012

RaMaDHaN 1433 H

Alahamdulilah...Ramadhan dtg lg utk thn nie...aku diberi peluang utk berpuasa lagi s'blm menutup mata dan tinggalkan dunia utk selama2nye....Aku bersyukur sgt...tp sayang aku xdpt berpuasa 1 Ramadhan thn nie...sedih sgt...tp xpe mungkin ade hikmahnye....Hari nie puasa pertama harap semua umat islam berpuasa yea...:)) Puasa kali nie aku xdpt puasa dgn org tersayang...sedih sgt..
Aku xdpt blk umh emk abah sambut puasa dgn dieorg.....aku puasa kt umh s'org2...:(( *mcm pose jer*
Akak.angah semua blk umh emk abah tp aku xblk....erm sedih....sbb aku kne kerja...xde org nk ganti aku...sbb aku dh cuti ari jumaat(20hb)..erm xpelah...redha...Aku bkn xnk blk umh emk abh..nk sgt blk tp kerja...xde org nk ganti...1 kumpulan ade 8org...2org mixer...1org batcing, 1org lab, 2org production dan 2 org lg mesin....tp malangnye...skg tinggal 5 org je....2 org cuti b'salin 2bln, seorang lg cuti sakit...so terpaksa la kerja...dh xde org dh...5 org nie kena jaga 8 aras...pandai2 la nk bagi sama rata....pnt sgt tp demi tangungjawab aku kerja dgn ikhlas...Skg sabtu ahad kene kerja...erm.....Harap sangat ade org faham keadaan aku skg nie....bg semangat pada aku..:))

No comments:

Post a Comment