19 July 2012

uLanG tAhUn kE-22 tAhUn

HARI KELAHIRAN....

19 JULAI 1990..hari aku dilahirkan ke dunia yg penuh dgn warna-warni...Kehidupan yg mencabar ade suka ade duka...tapi perlu dilalui wlpn ssh ataupun senang...Hari nie aku genap 22thn...byk suka duka yg aku dh lalui...alhamdulilah ia lbh baik dgn sempurna wlpn ade masa ssh utk ditelan..
Terima kasih emak....lahirkan eina kedunia yg penuh warna-warni dlm kehidupan....Tanpa emak, eina tiada di dunia nie...Tp tanpa abah eina tiada dlm perut emak selama 9bln...

"Selamat hari lahir syg......semoga di kurniakn akhlak yg terpuji dan di berkati Allah.....sy doakn agar hbngn kite di redhai dan kekal hingga ke syurga insyallah....sy nk awk jd teman sy disyurga nti.sy syg sgt kt awk......" Ucapan yg istimewa buat eina...awk org pertama yg ucapan pada eina. Teima kasih 4thn sambut besday dgn eina...love u..

*19julai2012 tepat jam 6ptg aku langkah keluar dari kilang pulang ke rumah niat dihati "yeah..dpt gayut puas2 mlm nie" tp rupa nye xdpt laa..erm sedih sgt rase....die kuar g tgk wyg...tp aku duk umh je..npe die xtemankan aku...sedangkan s'thn sekali je..bkn sllu pon...:(( Yea tahu aku jauh tp kn blh msj ataupun call temankan aku....tp nie x...aku bkn nk kuar g jln2 pon tp aku nk die teman disisi aku utk hari nie sempena hari kelahiran aku tp malangnye aku xdpt rase kn...:(( "hanya allah yg tahu perasan aku" Xpelah aku redha...aku akn terima hakikat wlpn ssh nk aku telan...*...Air mata jgn la mengalir lagi membasahi pipi aku nie...Ujian dihari kelahiran...eina yg sangat comel jgn menagis yea...senyum laa....:)

...SARINA BINTI JAMHARI..

No comments:

Post a Comment