18 September 2012

2 dalam 1

14-09-2012
Lps balik kerja kol 6ptg....Dari jb terus g bp...sampai dlm kol8.30mlm....Ambik nonoi....lps itu grk g bukit gambir muar plk....sampai sesat2....alhmdulilah akhirnye sampai jgk....dlm kol11.30mlm... Walaupun penat memandu tp berbaloi sbb dpt jmp kwn2 lama...gembira sgt.... Malam itu....tido lewat...mcm2 cerita kuar...xkering gusi dibuatnye...gembira sgt....

15-09-2012
Hari bahagia lalat (fiza) dh tiba....lps nie giliran sape plk....semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...

SELAMAT PENGGANTIN BARU


LEPAK TANJUNG MUAR
*sebelum berpecah balik rumah masing2*


16-09-2012
Lepak kt umh dgn emak abah....emak ajagk g kenduri....adoi...lama xg...malu plk....ramai plk yg tanya..."saadiah nie ank ko ke?" dgn kuat dan jujur ckp..."a'ah ank aku yg bongsu" malunye....hehhehehe
emk...oooo...emk.....hehehhehe

17-09-2012
Balik jb....rehatkn diri....tp sedih....sbb esk 18hb org yg aku syg akn pergi ke uk....sedih sgt...xdpt aku cerita....fhm2 sendiri jelah ea...hehheheh...Aku akn mula belajar terima hakikat....eina pasti boleh...:) Hanya berape jam lg ye nk terbang...hati aku plk yg berdebar2...yaaa allah kuatkan hamba mu nie...

18-09-2012
Hari yg di tunggu2 telah tiba....yaa allah kuatkan hambamu nie......

No comments:

Post a Comment