24 September 2012

...kelas pertama...

Alhamdulilah hari nie..hari pertama "dia' g kls kt university of sunderland...harap "dia" blh sesuai kn diri dgn kwn2 baru....eina sentiasa akan doakn utk abg yea.....semoga segala urusan "dia" dipermudahkan yea....


Hari nie kerja macam seperti hari2 biasa tp ramai yg tegur aku....*eina kenape kelihatan xbermaya je sejak blk dr klia hari 2*..aku hanya mampu senyum tanpa ckp ape2 pn....*hanya allah s.w.t je tahu ape yg aku rasa*..eina ketawa la....sunyi la xde dgr suara eina....meh la mkn sama2...klo x...eina la org yg suka buat lawak...penyibuk bila org tgh mkn..rindu sgt suasana mcm dlu...suara eina je yg bising...membebel sana-sini..* Maaf yea...Aku bkn xnk mcm dulu tp aku msh lg melayang2 di langit yg xthu nk berhenti ke mane...ape yg tahu skg...pergi kje...kje siap..betul sudah....janji cukup bln dpt gaji...skg dlm kepala otak aku fikir mcm 2 je.....yea ramai yg mrh pada aku....tp aku xmampu la....xde org yg bg semangat pada aku...tp aku kuatkan jgk demi masa depan aku...Kawan2 semua...aku mtk maaf yea....beri aku peluang utk berubah seperti sedia kala yea....aku perlukan kawan skg.....

No comments:

Post a Comment