13 September 2012

...RAHSIA HATIKU...

menerima sesuatu...
Selepas solat zohor....aku duduk termenung...memikirkan sesuatu yg bermain difikiran...samapaikan air mata jatuh membasahi pipi....kuat ke aku utk hadapi semua nie?? eina kena kuat jgn cepat putus asa....eina kn kuat....Yaa allah kuatkan hambamu nie.... ketika duduk termenung ade seorang dtg dekat pada ku....dia bertanya...kenapa menangis....muka muram....jgn la sedih...ape yg belaku ade hikmahnye...sabar la....cekalkan hati eina....Jgn la bersedih lg....nk sesuatu yg mengembirakan hati x? Aku hanya anguk saja...ambik nie mungkin akn membuatkan diri kamu gembira setelah kamu bacanye..insyallah... Novel..? Yea novel..bace la...Tp aku xpnh membace novel...xberminat sbb xde gambar di dalamnye.... Bace dulu baru tahu....berminat atau tidak berminat yea.... Ok aku akn membacanye.....terima kasih.... Bace la eina mungkin akn membuatkan hati kamu akn sentiasa gembira....dan tidak muram dan menangis lg lepas nie...insyallah..... Aku mula membaca novel nie....hatiku tenang dapat aku rasakan....mungkin btl kata dia..novel akn tenangkan hati kita...dan dpt berfikir lbh jauh kehadapan.....aku mula merasa..... Kali pertama aku membace novel.....hati aku sudah mula gembira...terima kasih yea.....

No comments:

Post a Comment