06 September 2012

****

Alhamdulilah masih lagi bernafas di muka bumi Allah s.w.t....bersyukur pada mu ya Allah...


Aku terlalu rindu sgt pada "dia' :( Yaa Allah kuatkan hambamu nie....aku terima dugaan mu ya allah... Blm "dia" pergi aku dh rindu mcm nie...ape lagi "dia" pergi...yaa allah....rindu nye aku rase...:( Aku kuatkan diri utk tempoh dugaan nie..aku terima ya allah... Rindu nye...:( "abg...ayg rindu abg...:(.."

Mudah2an ia Rezeki utk diriku...amin....

Jawatan Kosong utk anak2 Felda.....FELDA HOLDING BHD...aku memohon jawatan kosong yg ditawarkan...mudah2an aku dpt perkerjaan nie...demi mengubah kehidupan aku akan dtg... Ya allah permudahkan segalanye.....aku ingin sgt mengubah nasib utk diriku nie.... Ya allah tolang laa hambamu nie...


*yaa allah permudahkan segalanye*

No comments:

Post a Comment