21 September 2012

Demam....

Hari jumat yg indah penuh 1001 pegertian...Hari nie g kje mcm biasa tp dlm kol10pg aku mula ras xsedap bdn...mula laa ade jer yg xkena....smapi ade org tegur...nape muka pucat...sakit? Aku ckp la...a'ah kepala skt la....bdn pn skt.... akak 2 sentuh leher aku...yaa allah diq....panas nye bdn ko....g la klinik ambik mc....blh rehat... Aku pon g lps mkn t/ari....check la..mmg panas bdn aku...suhu tinggi....doktor ckp aku kne demam campak.....bintik2 mula keluar nie....aduh...xthn sktnye... Lps mk ubt...tido...sampai xingat dunia.....bgun2 je dh mlm....lena btl tdo...hahhaaaa.... bdn rase bisa2 la....:(((
*abg...ayg demam.....kalau ade abg...mesti abg bawa ayg g klinik kn....tp nie ayg kane g sendiri...:((...skt2 bwk krta sendiri...erm...xlarat nye...tp kuatkan jgk...:((...?*

No comments:

Post a Comment