11 September 2012

BERITA BURUK....~_~

Dpt berita buruk yg amat sedih buat diri aku....cuti hanya diluluskan 1 hari saja...harapan aku musnah utk melihat "dia" pergi....sedih sgt....Aku keliru skg nie tp aku akn usaha kan jugak..ape nk jadi....jadi la...aku xkisah yg penting aku dpt melihat "dia" di saat2 akhir....walaupun dari jauh aku dtg....penat...tp penat semua akan hilang bila aku dapat melihat senyuman yg sangat manis....memberi aku semangat utk diri ku....tp kalau aku xdpt melihat "dia" pergi....hanya allah s.w.t je tahu perasaan aku nie....xdpt nk diceritakan atau nak digambarkan...hanya allah s.w.t je yg tahu...tp aku perlu kuatkan semangat utk diri supaya aku kuat dan gembira seperti hari2 biasa..akan bukti tanpa "dia' aku boleh...insyallah....amin... Mudah2an aku kuat hadapi semua nie...tp sedih sgt....:( Mungkin aku ikutkan sgt perasaan aku nie tp aku xdpt nk sembunyi perasaan nie...pe yg aku mampu...berdoa agar aku kuat....aku akn cuba..insyallah aku boleh... Berat hati utk melihat "dia" pergi tp demi masa depan..biarkan "dia' pergi.....semoga segala urusan dipermudahkan disana nanti yea....aku hanya mampu berdoa.... Risau sgt...kesihatan..makan minum..mcm2 lg tentang "dia" tp aku yakin ''dia" boleh lakukan disana nanti....belajar rajin2 yea..jgn hampakan emak abah yg byk berjasa ok.. Semoga berjaya...:) Terlalu sedih sgt selagi boleh aku sembunyi perasaan nie aku sembunyikan....mungkin ade hikmah ape yg belaku semua nie.....insyallah...amin... Jangan lupa "eina" yea.....:( Xtahu nk luahkan perasaan nie....hanya mampu luahkan dgn allah s.w.t di saat nie...yaa allah kuatkan hambamu nie.... Semoga selamat pergi dan balik.... Ade setengah org xfhm perasaan aku skg nie....maaf kalau aku ditempat kerja selalu muram..sedih.....xgembira mcm dulu...aku terlalu takut sgt....takut xblh hidup tanpa "dia"






YAA ALLAH...KUATKAN HAMBAMU NIE...:((

No comments:

Post a Comment